tisdag, oktober 06, 2009

Laminaria


Äntligen ett inlägg med bild, kass sån dock, eftersom min mobilkamera inte är den bästa.. Garnet är Marias handmålade sjalgarn, och mönstret Laminaria. Färgerna är finare i verkligheten.

Idag vill inte min kropp vara med riktigt, ryggen värker som satan, och lederna i höfterna, knäna och vristerna har helt sagt upp sig. Jävla skitkropp. Kaffe+alvedon i stora lass gör att jag kan leva mig igenom dagen. Sen lär jag få knapra Novalucol för att magen ska funka.

SÅJA. Nu har jag gnällt av mig. Nu till positivare saker!

Ikväll ska jag och älskling äta gott på bästa stället och fira att vi har varit förlovade i två år och bara blir kärare och kärare!
Snart ska jag äta frukost, och stolt dra på mig fina gröna bomullskoftan jag stickat och fara på praktiken.
Imorgon har jag tid hos naprapaten igen, min rygg längtar!!

Inga kommentarer: