tisdag, mars 02, 2010

Tisdag

Har fortfarande inget vatten. Hämtade dunkar igår hos svärmor, så jag har värmt vatten på spisen och diskat. Var på apoteket o köpte MASSOR av våtservetter. Thank god för att dom finns! Strax ska jag till svärmor och tvätta lite kläder, sen när jag kommer hem hoppas jag att mitt paket från Garnkorgen kommit, med en härva Malabrigo Lace och rundstickan som jag ska sticka Skew på. Malabrigo Lace'n kan nog få bli en Bitterroot ur Knitty.

När P kommer från jobbet ska vi åka till veterinären o vaccinera Katten Jansson. Hoppas det går bättre än sist.....han var inge snäll med farbror doktorn då...

-----------------
Paketet kom, första gången jag har en härva Malabrigo Lace i mina händer, och det är ren kärlek redan från första stund!
Ska bara sticka de sista 12 varven på Haruni-sjalen och maska av den innan jag får börja med nåt nytt!

1 kommentar:

~●Helena Pettersson●~ sa...

Hoppas det går bra hos veterinären. :)