måndag, juni 14, 2010

Ajajaj..

..det bultar och det bankar. I min högra häl, av alla ställen. Ska ta en tur till stan sen och köpa ett avlastande skoinlägg till hälarna. Tror jag överansträngde mina stackars fötter med allt student-fixande förra veckan. Studentfirandet blev otroligt lyckat, massa underbara människor kom hit, och vi hade väldigt trevligt!

Är ledig idag, riktigt skönt. Vädret är dock lite oskönt, regnigt och kallt, förmodligen för att jag planterade ut en del blommor igår... Ska gå upp i växthuset sen  och kolla om tomaterna lever, jag som har väntat länge med att sätta ut dom i växthuset för att jag var rädd dom skulle ta skada om det var kallt.. Jaja, världen går inte under, och har tomaterna gått hädan får jag helt enkelt fara och köpa nya plantor. (Fast köpta tomatplantor är inte samma sak som de man sått själv...)

Inga kommentarer: