onsdag, mars 02, 2011

Vad har hänt?

..en hel del har hunnit hänt, och jag är så dålig att blogga nuförtiden.

Februari 2009
 April 2009

December 2010
 Februari 2011

Jag jobbar, tränar, stickar och har fått massor av underbara vänner som jag tillbringar tid med. Bloggandet är det som får stå tillbaka för det riktiga livet!
Men jag blev inspirerad att blogga igår på jobbet, då en helt fantastisk Sommarfröken tittade in och spred lite glädje såhär i vintermörkret :)

Idag är jag ledig, tänker spendera dagen med att sticka, tvätta och sen blir det en sväng på gymmet ikväll!

3 kommentarer:

Samtal från min trädgård sa...

Trevligt att du är åter och du verkar på riktigt bra! Kul att läsa.

Anonym sa...

Hej!

Jag har messat dig i ravelry för att höra om du fortfarande vill sälja spinnrock. Vill i så fall gärna veta mer om den!

Åsa

Eva sa...

Va många gånger jag varit här men inget liv! Kul att du är tillbaka. Här på gården i Värmland sker det just nu en massa. VÅRBRUK. Jag bor i traktorn för i år är det mycket. Hinner sticka en del har blivit en del vantar,muddar och sockar.

Just nu laddar jag telefon med ljudbok frukosten väntar och sedan traktorn.

Hoppas på att få se hur du har det och jag klommer tillbaka.

Hälsningar Eva i Värmland