fredag, augusti 29, 2008

Vettigaste jag läst på länge

Jag rekommenderar verkligen att gå in och läsa min systers blogginlägg idag, om psykisk ohälsa och stress. Hon har så rätt så... Ärligt, hur många är det som antingen gått in i väggen, eller varit jävligt nära att hamna där? ..ganska många skulle jag tro.

Själv så sprang jag in i den där förbaskade väggen fort som tusan.
2006 när morsan blev sjuk, jag jobbade som en dåre, festade ohälsosamt mkt, började plugga och träffade en usling till karl(riktig usling med att vad det innebär!)...allt på samma gång...
Det tog ett bra tag för mig att bli "riktig" igen...

Men nu värderar jag livet på ett helt annat sätt, nu gör jag saker som får MIG att må bra, jag gör inte längre saker enbart för att alla andra ska bli nöjda!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jo en får tacke för berömmet...:),,,har du blitt riktig nu då *S* kram sys

~●Helena Pettersson●~ sa...

Känner igen mig.. :/