tisdag, maj 04, 2010

Hjälp mig!

Nu behöver jag verkligen er hjälp, alla ni därute, för jag har en stick-kris-situation. Håller på med sambodotterns studentbalssjal, med massor av pärlor på. Trodde jag hade beställt så det räckte, men icke att det räckte. Hade 4 påsar såna här från Pärltorget, och skulle behöva 3-helst 4 påsar till för att få det att räcka. Svårt att beräkna hur mycket pärlor som går åt.. Iallafall skulle jag gå in och beställa mer nu, och ser att Pärltorget har stängt heeeela maj. Shit pommfritt! Sjalen ska vara klar att användas 4 juni. JAG MÅSTE HITTA NÅN ANNAN SOM SÄLJER DESSA PÄRLOR I SAMMA FÄRG OCH UTFÖRANDE!!!!! Letar för fullt nu, men om nån har ett tips som leder till att jag får tag i såna ska ska det självklart belönas med en liten present av nåt slag! Eller om nån har såna liggande hemma?

1 kommentar:

Marianne sa...

Hit hittade jag häromdagen men om dina pärlor finns där vet jag inte.
http://www.canvasshop.se/