lördag, mars 29, 2008

IKEA


Jag och sambon for på IKEA igår (lr jävulens hus, som min syster så fint kallar det), köpte några småsaker +en stor fin korg som allt mitt garn vill bo i :) jäklar vad stort vardagsrummet känns när inte ett helt hörn tas upp av alla mina stickgrejor o garner som ligger i en enda röra på golvet :)

Dialogen mellan mig o sambon igår lät såhär:
(inne på IEKA)

Jag: -Vi tar den stora korgen, den blir bra!
P: -Men shit, den är ju hur stor som helst, räcker det inte med den mindre modellen??
Jag: -Jo iofs, men lika bra att ta den stora iallafall!
P: -Mhmm...

(när vi kom hem och jag packat i nästan alla stickgrejor)
Jag: -Vad fint och organiserat allt vart nu!
P: -Det ser nästan ut som vi borde ha köpt TVÅ korgar på en gång...hehehe

....ja gott folk...stickandet tar upp en stor del av mitt liv, och en ännu större del av vårt vardagsrum =D

Inga kommentarer: