tisdag, mars 11, 2008

Tisdag

...trött som fasen... borde sticka på babykappan som ska bli dop-present men det känns drygt. Lika bra o sitta här med kaffekoppen i hand tills hjärnan vaknat på riktigt.

..tänk när man har nåt att göra som man inte riktigt känner sig sugen på att göra, vad roligt allt annat blir just då =P ...igår när jag borde stickat på presenten så hittade jag massa annat kul(?) att göra istället, tex montera gamla projekt som legat flera veckor, och såklart så fick jag MASSA bra ideer på vad jag vill sticka härnäst...och det vill jag ju börja med nuuuuu!!!

Blev förbaskad tidigare imorse när jag läste på Aftonbladet om detta par, borde man inte få vara hemma och ta hand om varandra när ens barn har dött?!?!

1 kommentar:

Anonym sa...

som jag och mina tentor då *S*nähä du har inget liv förutom stickningen det vet jag *S*......ha det kul på dopet...pratade med den där puckade syrran idag och fick ett bryt....ÄR VI VERKLIGEN SLÄKT MED HENNE......voj voj...kram sys