torsdag, mars 20, 2008

Några dagar sen sist

Har inte hänt så mycket iochförsig. Är mörbultad i kroppen, satt på en murken spark i helgen, och den föll isär med mig ovanpå så jag slog ryggen o rumpan, fick en blåning stor som en tennisboll mitt på rumpen...

I tisdags följde jag och sambon med pappsen till sjukhuset, han skulle opereras för gallsten. Klart vi ställde upp o skjutsade honom, men det var en dryg dag. Vi for hemifrån vid 5 på morgonen, och vi hämtade pappa vid 5 på eftermiddagen, sen sov vi över hos honom. Igårmorse när vi skulle hem så halkade jag på hans farstukvist och åkte på arslet nerför trappen och slog min redan ömma rygg och rumpa så idag känner jag mig alldeles väck i kroppen, ont överallt..och bakdelen är mer blå än hudfärgad...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag trodde jag var den okrönta drottningen i att ramla och slå mig, jag gör det jämt. Men jag verkar inte ha det värst :) Choklad och diverse annat godis brukar hjälpa mot den värsta smärtan ;)