onsdag, juli 30, 2008

Utmanad av Handgjort

Denna gång utmanar jag ingen och alla, dvs den som känner sig manad är utmanad haha :)


Att göra under dagen:
Sticka, jobba, diska..



Vad gjorde du för tio år sedan?
Jag var 13, hade min första fylla och tyckte att jag var jättevuxen...betydligt mer vuxen än jag vill vara idag :)



Ställen du bott på?
Utansjö, Härnösand, Örnsköldsvik, Tumba, Älandsbro, Nordvik, Vännäs, Kramfors(usch!), Kyrkdal



Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

1. Köpa en alldeles egen hjullastare och en egen minigrävare (båda Volvo, en L60F och en EC30)
2. Köpa en Valmet 890 skogsmaskin, slå in den i glittrigt omslagspapper och ge till min kära sambo
3. Skaffa barn, vara hemma på heltid, bara jobba lite när jag känner för det och be arbetsförmedling, a-kassa mm att fara åt h*vete
4. Starta ett eget klädmärke, med snygga, bekväma kläder för oss unga med lite större storlekar(är ganska mkt tantvarning på väldigt mkt kläder i stora storlekar)
5. Köpa oändligt mkt garn!

1 kommentar:

TruckerElin sa...

Jaså är Kramfors usch? *s* Sicken tur att mina långt framskridna planer på att köpa hus där inte blev av dårå.. :)