onsdag, november 05, 2008

Spännande!


Nu jäklar börjar det bli svettigt till och från, är klar med stjärnmönstret i början och nu ska blommorna, eller vad man ska kalla det, börja... Men roligt är det, en utmaning är aldrig fel, särskilt inte när mönstret är såå snyggt!
Jag har inte ångrat mig när det gäller färgen heller, jag är ingen rosa människa egentligen, men just denna rosa färg är så levande, sprudlande att jag blev kär vid första ögonkastet.

Kom på igår vad pappi ska få i farsdagspresent, men jag säger inget än, för jag vet att att älskade sys läser min blogg ;)

Ikväll ska jag på stickcafé, det första i Sollefteå! Det ser jag fram emot :)

2 kommentarer:

~●Helena Pettersson●~ sa...

Ja det ser spännande ut. :)

Anonym sa...

haha...ja han kan ju få en kurs i samtalsterapi *S* SYS