tisdag, april 08, 2008

Hmm

Jag är ganska kass på att skriva i bloggen när mannen har ledigvecka...blir så mkt annat att pyssla med då, snart är vi klar med vedklyvningen!
Men vad har hänt då sen sist?

Jo jag var på föräldramöte (!) med mannens dotter, mannen var dålig i magen så jag ställde upp såklart :) ...fick lite underliga blickar av annat folk där... kan det bero på att mannens dotter går första året på gymnasiet, dvs är 16 år, och jag är (snart) 23?! Hursomhaver stötte jag på en gammal arbetskamrat på mötet, visade sig att hon har en dotter som går i samma klass som mannens dotter! Det blev ett himla trevligt föräldramöte iallafall, tack vare min förra jobbarkompis :) ...resten av föräldrarna kändes som det enbart var massa jäkla kulturkärringar med näsan lite väl högt upp i vädret... fast roligt var det ju att då högljutt påpeka för Helen (jobbarkompisen) att det skiljer 20 år på mig och mannen, kulturkärringarna såg ut som fågelholkar och glodde ännu mer *s*

sen har väl inte så mkt mer hänt tror jag...stickat strumpor och sånt..

1 kommentar:

TruckerElin sa...

Hehehe. Jag gillar din stil!