tisdag, april 22, 2008

Morgonpigg!

När solen lyser såhär fint och minusgraderna ute börjar försvinna, då vill inte min kropp ligga i sängen och dryga bort halva dan, då vill den upp och jobba, lr ja, göra nåt kreativt iallafall... sen vet jag inte om blogga och dricka kaffe räknas i den kategorin, men det är betydligt skönare än att ligga kvar i sängen och bara bli slö!
...men tror samboskapet tycker jag är lite tråkig, han vill ju ligga länge och myysa, men jag har inte tålamod att ligga kvar i sängen när det är så fint väder! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har alltid varit morgonpigg ju...från det du föddes...morronterrorist...*S*

vad rosa det var här....trodde jag kommit fel först...*S*

stickmaskin?? trodde det var pillret med stickor du var ute efter....fan du vill ju ha en bil oxå...dyr i drift är du..men det har ju pappa alltid sagt *ASG* kram sys