söndag, juni 08, 2008

Ett krig och en färdig strumpa!


Igårkväll gjorde jag klart socka nr 2 som legat ända sen mars nångång...skönt att de är färdiga!

Fick ett ryck igår och började rensa rabatterna, det blev fullskaligt krig mot kvickroten. Jag vann för denna gång iallafall, och nu kan man tydligt se att det faktiskt finns blommor i rabatterna också! :)



Har miljarder med saker jag skulle vilja ha gjort, men när fasen ska man hinna?
  • Många fina stickningar i tankarna (och även påbörjade men ej avslutade)
  • Ett växthus som ska fixas i skick att kunna husera mina gurkplantor (tanken är att det ska fixas IDAG)
  • ÄNNU mer ogräs att rensa
  • Grästrimmern skulle behöva gå för fullt flera timmar, men då trådh-vetet tog slut igår så ligger det projektet på is just nu

2 kommentarer:

Majstess sa...

Blir inte så lite avundsjuk på att du har ett eget växthus på gång... Vill se bilder sen när du fått ordning!!!

Anonym sa...

de där sockarna skulle vara mycket finare på mina fötter :)......gurkor...hmm ska du lägga in de sen då?? sommargurka..MUUUMS