tisdag, juni 17, 2008

Tisdag

Det känns lite som bloggen blir eftersatt för tillfället, jobbar rätt mycket så har inte så mycket tid att varken blogga eller sticka...
Ska hoppa i duschen snart och sen skjutsa svärmor till frissan, sen hasta till jobbet och jobba hela kvällen. Hoppas det blir lugnare på jobbet idag än igår, igår tror jag helvetets portar öppnade sig. Man kunde INTE tro att det är som en del påstår, att det är brist på massaved! ...jag vet varför isåfall, ALLA timmerbilar kom till mig under mitt pass, så nu vet ni det!
Hursomhaver så blev det väldigt mkt, jag blev stressad och förbannad, på både arbetskompisar och timmerbilschafförer...
*HEY LISTEN TO ME, I'M THE GIRL WITH PMS IN THE 82-TON MACHINE, DO AS I SAY OR WATCH OUT!*

Det slutade iallafall med att jag tiggde en cigarett av en åkardräng, fy på mig.
(..läs inte det här: .......det var den godaste jävla cigaretten jag någonsin rökt..jag vill börja igen..)

Inga kommentarer: