fredag, december 05, 2008

8-lista

Jag hittade en rolig lista på en superfin blogg!

Vilka är dina 8 favoritprogram?

House
AFV
Martha Stewart
Leilas mat
Leilas jul
..sen kommer jag inte på fler...

8 saker jag gjorde igår
Spann ull
Var på arbetsförmedlingen
Åt hos svärmor
Följde med sambons dotter när hon sjöng med sitt band
Bloggade
Stickade
Letade jobb
Kramade min älskade sambo


8 saker jag ser fram emot
Jul!
Att nån gång i framtiden skaffa barn
Att hitta ett jobb
Prova sticka av mitt egenspunna garn
Fara till Birsta/Sundsvall nästa vecka (IKEA mm)
Spinna mera
Kanske göra praktik i januari
Glöggfesten nästa helg hos min gamla lärare...(eller ja gamla och gamla...han är yngre än min sambo *skrattar* förra lärare låter kanske bättre i det fallet)

8 favoritrestauranger
Hotell Höga Kusten
Pizzeria Remsle (ingen restaurang kanske, men attans god kycklingrulle)
Nipan
...annars funkar ju alltid Max *skrattar*

8 saker på min önskelista
Garn
Kitchen Aid
Drömvinsten på lotto
Jobb
Mera garn
Massagefåtölj
Spinnrock
Ännu mer garn!

8 personer jag utmanar
Den som känner sig hågad ;)

2 kommentarer:

Tina sa...

japp.. har antagit utmaningen ;-)

mc-chick sa...

Vad roligt att du börjat spinna! Nästa fiberklubb börjar i februari tror jag.