lördag, maj 31, 2008

Borde byta namn till Monster-bloggen

..jobbat en hel vecka nu och knappt haft tid att blogga.. I veckan bestämde jag och sambon oss för att fimpa, nu är det färdigrökt, och igår mitt på dan rökte jag min sista..
Vid 6-tiden igårkväll var jag redan ett monster. Grät, skrek, tjurade, surade. Hur i H-VETE ska jag klara detta? Har inte sovit mer än 1 timme i sträck inatt, och kunde inte ligga längre pga av röksuget...
Jävlar vilken missbrukare man är...det första jag gjorde när jag klev upp (tyst såklart för att inte väcka sambon) var att rota igenom hela nedervåningen på jakt efter kvarblivna cigaretter....hittade inga och är nog lika bra det...
Hursomhaver....jag återkommer med hur det går för Monstret att sluta röka =P ...det jävliga är att jag fortfarande tycker det är gott!

Inga kommentarer: