onsdag, maj 21, 2008

Utmaning

Hittade denna lista hos I nöd och lust, jättefin blogg btw :) så jag tänkte utmana er, mina kära bloggläsare :) nämner inga namn, ni får anta utmaningen om ni vill!

Om det brann hemma hos mig och jag bara kunde rädda en materiell sak så vore det...
Kortet på min mamma som dog 2006

Känd person jag skulle vilja fastna med i en hiss i några timmar...
Gärna en H&M-chef, gudars vad jag skulle läsa lusen av honom. de gör så fina men ändå billiga kläder, MEN INTE I MIN STORLEK. Är det för mkt begärt? ...efter ett par timmar med mig i en hiss så kan jag så gott som garantera att inom 3 veckor kommer storlekarna 46+ att finnas av varje plagg. Jag kan vara envis,väldigt envis *moahaha*

Inget gör mig så förbannat som...
Karlar som misshandlar kvinnor(fysiskt OCH psykiskt), pedofiler

Jag samlar på...
Garn! (...otippat va?!) hahaha

Om jag hade obegränsat med pengar så skulle jag...
Be arbetsförmedlingen att ta sina meningslösa aktiviteter och stoppa upp dom i valfri kroppsöppning!

Om tre år så vill jag att mitt liv innehåller mera...
Jobb, barn, pengar

Och mindre...
Panikångest, extrakilon, arbetslöshet

Jag tycker de här fem sakerna är ruggigt snygga...
50-tals klänningar, stickade spetssjalar, min karl, Volvo L60F, utsikten över sjön vid vår sommarstuga

Det viktigaste jag lärt mig hittills är...
Livet blir ALDRIG som man tänkt sig, planera aldrig för mycket, försök njuta av var dag, skippa alla jävla Måste'n.

Sommarplanerna ser ut som följer...
Jobba jobba jobba jobba, kanske anlägga en damm på gården, fixa i sommarstugan/torpet

Om alla webbsidor i världen försvann utom tre stycken, så skulle jag välja att få behålla...
Swedbank
Blogger
Min systers blogg


1 kommentar:

Zandra sa...

Braiga svar! Kul att du gillar bloggen! Ska läsa igenom din nu också. :) Varför jobba när man kan sticka och blogga tänker jag.