onsdag, maj 21, 2008

Zombiedag nr 2

Har bestämt mig för att INTE lägga mig i soffan och sova, måste vänja mig att kliva upp tidigt eftersom jag börjar jobba på måndag.
Så trött som jag var igårmorse hade mannen aldrig nånsin sett mig vara, annars brukar det vara jag som är morgonpigg och hoppar ur sängen vid första väckningssignalen.. Taskigt tillfälle att börja bli morgontrött nu när jobbet börjar snart haha

Jag är sugen att gå på stick-café, men tyvärr finns det inget just här i min närhet. Väldigt synd faktiskt. Skulle vara jättekul att gå på sånt och träffa massa folk och lära känna nya människor med samma intresse!
Finns iofs stick-café ca 10 mil härifrån men det känns inte motiverat att åka 10 mil enbart för att sitta och sticka och fika ett par timmar... :S

När man gick i skolan var det lättare att lära känna nya människor och skaffa sig nya vänner, men hur ska man göra nu när man är vuxen? ...lr jaa kroppsligt vuxen iallafall, barn kommer jag alltid vara i själen :)
Jag har jättesvårt för sånt här, inte att jag är särskilt blyg, men när jag träffar nya människor och börjar lära känna dom då låser det sig för mig.

Hade inte lust att sticka nåt igår heller, fick repa upp Birdseyesjalen, gjorde fel på massa ställen....
Sent igårkväll började jag på ett par ankelsockar i Fabel, men hann bara en bit på resåren sen var det sängdags. ..och idag känns dom inte roliga alls att sticka på....

Inga kommentarer: