måndag, maj 12, 2008

History

För 5 år sen...
Tog jag körkort, gick på gymnasiet, sommarjobbade på grisgård, bodde i lägenhet,

För 3 år sen...
Tog jag studenten, festade för mycket och för ofta, flyttade till Övik, fick fast jobb, blev allergisk mot kor och blev arbetslös igen.

För 1 år sen...
Var jag på botten, alldeles trasig av psykisk misshandel, sambo med en j*vla pundande anabolagalen idiot, lyckades lämna honom, flyttade till pappa, fick sommarjobb som truckförare och träffade P några månader efteråt.

För 3 månader sen...
Arbetslös...satt troligtvis hemma och stickade

Igår...
Fick jag ett bryt på P's dotter och hennes kompis. Är man aldrig tyst när man är 17 år? Jag var helt slut i huvudet igårkväll, somnade som en klubbad säl i soffan!

I morgon...
Vill jag ha fint väder så jag kan fixa i trädgården och sitta ute och mysa, dricka kaffe och sticka

Om ett år...
Har jag fast jobb och min panikångest är borta för alltid, kanske barn, bygga ut huset, kanske har jag slutat röka...men inte alltför troligt då

Inga kommentarer: