måndag, februari 09, 2009

Ursäkta mig

Jag är jätteförkyld och supertrött, så just nu nöjer jag mig med att läsa era bloggar, men att skriva massa kommentarer är utöver den energi jag har... Men jag blir jätteglad av era kommentarer! Det är en av de roligaste sakerna att göra varje dag, att komma in här och kolla om jag fått några kommentarer!

LCHF-dieten står still just nu, det handlar mer om att äta det jag får ner pga förkylningen.. Hela vänstra sidan av halsen har varit supersvullen i flera dagar, och jag misstänker att det nog i början var en visdomstand som jäklades...sen gick det över i vanligt halsont... Blä iallafall.

Nu ska jag äta vitlöksbröd och sen sova en stund. Ha en jättefin dag!

4 kommentarer:

~●Helena Pettersson●~ sa...

Vitlöksbröd är gott! :)
Hoppas du mår bättre snart.

Anonym sa...

Usch, usch... Inte kul att bli sjuk.
Krya på dig! / Sommarfröken

Emmas dagar sa...

Honung är bra, inte i hett vatten som honungste, utan ungefär en tesked direkt in i munnen.
Krya på dig!

Anonym sa...

Krya på dig....
kram från mig