tisdag, februari 10, 2009

Vad ska jag göra?

Nu behöver jag lite goda råd från er.
Jag anmälde mig till Mixa och Matcha3-bytet och har fått informationen om min byteskompis, jag skickade ett mejl till henne och sa hej och ville kolla så att hon tänkte fullfölja bytet. Men jag har inte fått något svar fast jag skickade mejlet för drygt en vecka sedan. Tyvärr så har hon ingen blogg heller så jag vet inte hur jag ska göra om hon inte svarar.
Iochförsig så är det ju ett bra tag kvar tills paketet ska skickas, så det brinner väl inte i knutarna än. Det kan ju vara så att hon inte kollar sin mejl så ofta..

Någon som har någon idé hur jag ska göra? Ska jag skicka paket även om jag inte får något svar?

Vem vet, det kanske löser sig av sig självt... men om det inte gör det?

Gissa vem som ska fara till svärmor och äta mums-pannkakor med hemgjort hallonsylt i eftermiddag!?! Tur man har världens bästa svärmor :) Älskling blir utan, han jobbar så han får skylla sig själv :P

3 kommentarer:

Emmas dagar sa...

Jag skulle skicka ett påminnelsemail och sedan kanske vänta en vecka till (om du har så lång tid kvar innan du ska skicka ditt paket).
Hör du ingenting så rådfråga StickaMera-Ulrika.
:-)

TruckerElin sa...

Skulle göra som Emmas dagar jag också. Kanske också börja med att skicka ett vanligt vykort och be att personen hör av sig till din epost..

Anonym sa...

Tittar förbi och önskar dig en riktigt härlig fredag och helg!