fredag, februari 06, 2009

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Tina.

* Gå in i mappen mina bilder (ev. Bilder för dem med OS X eller din egen personliga bildmapp)
* Gå till den sjätte mappen (ev. den sjätte mappen igen)
* Välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
* Visa bilden på bloggen och skriv något om den .
* Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
* Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanadeJa, detta blev min bild. Eller inte riktigt, bilden före var det egentligen, men där var det massor av folk med som jag inte vet om de vill synas på bild på nätet. Så jag tog bilden efter. Den är från oktober 2004 iallafall, distriktsmästerskap och skolmästerskap i plöjning och jag ska till att skruva lite innan öppningsfåran ska läggas. Här gick jag sista året på gymnasiet. Jag vann plöjningstävlingen det året!

Jag utmanar ingen, för jag har lite brådis just nu! Ha det fint!!

1 kommentar:

Emmas dagar sa...

Grattis till plöjningstävlingsvinsten!
;-)