måndag, september 29, 2008

Min halsduk är klar!!

Kommer in med en bild senare idag, eller när jag kommer ihåg det :)

Nu ska jag o karln till stan, han ska besikta bilen och jag ska på ett trevligt ställe och prata om lite saker som kommer hända framöver! ..jobbrelaterat...mer än så säger jag inte *hemlis*

Nu väska ska jag försöka hitta också, ska börja en kurs på Arbetsförmedlingen på fredag, och då lär man ju behöva släpa på en hel del papper och kalender... och såklart en paus-stickning om det blir nån dötid och då behöver jag en större väska en bara min lilla Friis&Co-väska!
...nää jag har inga väskor aaaalls här hemma *rodnar* Jag är väskoman. Varenda gång jag ser en snygg väska får jag hålla hårt i plånboken, för med alla de väskor jag redan har hemma skulle jag kunna förse en halv väsk-affär :)
Men nu har jag ett behov, därför FÅR jag köpa en väska idag *lalalalala*

3 kommentarer:

TruckerElin sa...

Visst är det bra med behov. :-) Har skickat en inbjudan till dig nu, ska bli spännande att se om/hur det funkar!

Anonym sa...

det där med handväskorna känner jag igen, det finns nåååågon hemma hos mig och min prins med samma syndrom. Konstigt att man aldrig hittar "den där" väskan i garderoben, utan måste köpa en ny :)

Anonym sa...

näe men du har väl IIINGA väskor *S* sys