tisdag, september 16, 2008

Utmanad

av Tomtan

1. Vilken mat äter du oftast?

Oj, jag vet inte, det varierar ju ganska mkt

2. När du är på kalas är du personen som sitter eller den som hjälper till att duka av?

Det beror på vem jag är hos

3. Var sitter du helst när du bloggar?

Vid mitt lilla skrivbord, på min stol med den gamla fina blommiga dynan där jag sitter nu

4. Köper du ofta triss?

Ibland, oftast är det sambon som köper

5. I vilket land/stad har du haft din bästa semester?

Jag har inte åkt på semester sen jag vet inte när... men om jag ska säga nåt alls så blir det väl när vi tog en dagstur till Åre i somras på vår ettårsdag, bara för att äta middag, och sen for hem igen..ca 70 mil tur och retur :)

6. Vilken TVkanal tittar du mest på?

Brukar zappa runt mellan olika oftast... men annars är Discovery och Animal planet favoriterna

Jag utmanar inte någon, om det är nån som känner sig manad att ta sig an utmaningen så är ni välkomna :)

Inga kommentarer: