fredag, september 12, 2008

Puh!

Idag har jag sorterat och skrivit ner vad jag har för garner, hur mycket av varje sort och färg osv. Insåg att hela mitt garnförråd är på ca 6 kg. 6 kg är ganska mycket garn!! Men nu vet jag iallafall vad jag har och hur mycket, dessutom lagrade jag allt i officeprogrammet i min mobil, som ett excelark, så nu har jag alltid en förteckning på mitt garnförråd med mig. Kan underlätta när jag ska köpa garn, att ha full koll på vad som finns hemma :)

Nu har jag fått inspiration att börja några nya projekt!

Ps! ..jag har hittat en del garner som jag inte vill ha/inte behöver/inte tyckt om, de tänkte jag lägga ut bilder på här så småningom och se om någon annan vill ha, hade tänkt mig att om någon är intresserad så får de garnet mot att de betalar fraktkostnaden! Så håll ögonen öppna, för det kommer vara först till kvarn som gäller!

4 kommentarer:

~●Helena Pettersson●~ sa...

*spärrar upp ögonnen riktigt ordentligt och väntar* ;)

Anonym sa...

gör dig inte av med garnet för fort bara....helt plötsligt kan man få för sig att man vill använda de...

TruckerElin sa...

Du är hjärtligt välkommen att inventera hos mig oxå ;)

TruckerElin sa...

6 kg förresten.., det ÄR rätt mycket :) En bra bit över 100 st 50g nystan. Du skulle ha en sån här http://www.tickerfactory.com/exercise/wWyGH7F/ Den är för såna som ska gå ner i vikt men jag har sett många som har den till sin garnviktminskning också :)